Klachtenpagina

KLACHTENBELEID

Bij Lelova streven we naar hoogwaardige dienstverlening en optimale klanttevredenheid. We hechten veel waarde aan jouw ervaring en doen er alles aan om onze producten en service aan je verwachtingen te laten voldoen. Heb je een klacht? Laat het ons weten, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.


Klacht over een product

Onze producten worden met zorg geselecteerd en voldoen aan hoge kwaliteitsnormen. Ben je niet tevreden over een product? Neem dan contact met ons op via info@lelova.nl. Je ontvangt binnen 48 uur een bevestiging van je melding, en we doen ons best om je klacht zo snel mogelijk op te lossen.


Klacht over onze dienstverlening

Ben je ontevreden over onze service of communicatie? Ook dan kun je mailen naar info@lelova.nl. We behandelen je klacht met aandacht en proberen zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.


Afhandelingstermijn

Wij streven ernaar om je klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst inhoudelijk te beantwoorden. Mocht het onverhoopt meer tijd kosten, dan brengen we je daarvan binnen dezelfde termijn op de hoogte.


Bemiddeling via WebwinkelKeur

Als je klacht niet naar wens is opgelost, kun je gebruik maken van bemiddeling via WebwinkelKeur. Lelova is aangesloten bij WebwinkelKeur. Je kunt jouw klacht indienen via de volgende link:
👉 https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil


Heb je vragen over ons klachtenbeleid? Neem gerust contact op via info@lelova.nl.